Wednesday 10 August 2011

S.T.A.T.U.S

ERM .. status ? ...
 harini saya nak mengishtiharkan sesuatu .. iaitu status .. bukan niat nak menunjuk tapiiiiiiiii kegeraman telah melanda apabila ada orang yang bertanya soalan sebegini


boy : hey awak , boleh kenal ? ada pakwe tak?
putri : ok je .
boy : ada pakwe tak ?
putri : secret , personal info .
boy : jum keluar tengok wayang?
putri : takpelah , saya tak hangout dengan boys .
boy : kenapa ? awak les ?

saya tak marah kalau saya kenal enkau .. but i memg tak kenal kau ..soalan apa kau ni ? kenal baru 2 , 3 minit .. kau ingat aku ramah-ramah suka keluar sebarangan ke , kau bukan kawan aku pun .. kite just keluar dengan orang yang mak abah kite kenal je .. lelaki (kurang ) mahupun perempuan (selalu) .. saya tak sesempurna kalau boleh saya ingin menjadi sempurna dan terbaiik :D u want it too right :p


saya bukan LESBIAn !
gilalah kalau girl kat dunia ni single , semualah les .. bala tau dunia abang ui ...
bukan nak katelah kan .. kau ni memang pikiran pendek kott .. sokey sokeyy .. im sorryy , perkataan yang tak menyenangkan hatii :P