Thursday 4 August 2011

A.T.T.I.T.U.D.E

tah tahu nak update apa ..
ni pasal sikap sayalah ... :D 
  • kite jenis yang boleh bawak berbincang , boleh buat kawan ... ada dua karakter sebenarnye sayee nihhhh .tapi bukan talam bermuka-muka okayyyyy . Bila kat sekolah diamm jeeee , orang kata apa punn nganggukk jeee .. * luruss bendul bak kata sarjan 97176 ... tapi nak buat cane , da memang automatik tau takkk , time kat skola da 'blur' semacam ... diam lagak orang bisuu .. yang saya tahu buat ialah dahi kerut macam orang tua .. yang tu akuh expert ngekk .. HAHA! selalu kene marah dengan cekkguu math .. coz time dia tanya diam kan , tahu dah jawapan tu.. mungkin tade keyakinan :)
  • selain ituu , time kat rumah aku normal .. cakapcakap guraugurau.:D
  • kite sangat malu/ segan pada lelaki , tapi tidaklah membenci kaum adam :)
  • errr , ko penah dgr perempuan takde perasaan ? aku kott mcm tuh .. family aku sume kata macam tu .. maaf , saya bukan 'sweet talker' .. haha .. oke bla bla blaaaaa..
  • saya tak terukganaspemusnahperosaklesbianjanta
  • biasalah setiap org ada karakter nya sendiri right boys girls ??
  • macamana karakter kite pun ganas ke kasar ke , dengan orang tua sentiasa hormat okeeyyy .. itu mesti :)


p/s : sesiapa yang terlihatternampakterserempak tego jerr okeyy .. tapi jgn tak senyum .. kang saya berkerut ... okeyy :) . semua orang tak sempurna .. kite yang kene berusaha ke arah yang lebih baik .. :)) assalamualaikum :D